برپایی آیین تجلیل از فعالان قرآنی درواحدکنگاور
علی اصغرطاهرآبادی رییس دانشگاه آزاداسلامی واحدکنگاورضمن تبریک ایام مبارک دهه فجرگفت:((همانطوری که اهداف وآرمان های انقلاب اسلامی در طول این سی و هفت سال پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته و استمرارداشته است بایستی در وجود ما نیز نهادینه شود.))
طاهرآبادی اظهارکرد: ((همانطور که در فرمایشات بزرگان آمده است تلاوت قرآن یک مقدمه است برای توجه و جذب شدن به آن، که باید استمرار داشته باشدو به دستورات قرآن عمل شودو طوری باشد که درنهایت عمل به دستورات قرآن در زندگی ما نمایان و در وجود ما نهادینه شود.))
رییس واحدکنگاور بیان کرد: ((توسعه فعالیت های قرآنی و انس تمام جامعه و خانواده ها با قرآن کریم ضروری است.))
طاهرآبادی خاطرنشان کرد:((اقدامات فرهنگی و قرآنی مطلوبی در این واحد دانشگاهی انجام شده است)) و ادامه داد: ((مسابقات قرآن و عترت به صورت سالانه در دو بخش کتبی و شفاهی بین دانشجویان،کارکنان و استادان دردانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود و واحد کنگاوردر سالجاری بیش از 400نفر در بخش کتبی و شفاهی شرکت کننده داشت.))
وی افزود:((یکی دیگر ازکارهای خوبی که در زمینه قرآنی در این واحد دانشگاهی انجام شد، تشکیل موسسه قرآنی ثقلین واختصاص فضا و امکانات مناسب، با هدف آموزش قرآن کریم به دانشجویان است.))
گفتنی است؛ این مراسم باحضور و سخنرانی حجت السلام محمدحسین ربانی از اساتید حوزه و به همت دانشگاه آزاداسلامی واحدکنگاور، اداره تبلیغات اسلامی واداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کنگاور برگزار شد.
درپایان از فعالان قرآنی در سطح شهرستان کنگاور وهمچنین فعالان قرآنی واحدکنگاور با اهدا لوح و هدایایی قدردانی به عمل آمد.
وبلاگ اطلاع رسانی